פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

רכב לפירוק למכירה

תוכן עניינים
רכב לפירוק למכירה

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

רכב לפירוק למכירה

במקרים רבים רכב לפירוק למכירה שווה יותר מאשר מכירה לאדם אחר. מעבר לכך, לא תמיד אפשר להמשיך לנהוג ברכב ואז פירוק הוא הפתרון היחיד והנכון ביותר.

פירוק רכבים הוא תהליך אשר מצד אחד נותן לבעלי הרכבים פתרון מידי ומצד שני נחשב לפתרון הידידותי ביותר לסביבה. במהלך הפירוק בוחנים אילו חלקים יכולים לשמש רכבים אחרים ואז הם ימכרו להם ואילו חלקים צריכים לעבור לתהליך מחזור. כך כל הצדדים מרוויחים: בעלי הרכבים, הסביבה והעוסקים בפירוק.

סיבות למכור רכב לפירוק

פתרון של רכב לפירוק למכירה מאפשר להשתמש בחלקים וזאת כשאי אפשר להשתמש ברכב לצורך נהיגה. ישנן סיבות שונות לבצע את המכירה ובניהן:

  • שווי הרכב

כאשר שווי הרכב נמוך מאד וישנו רצון להחליף אותו או להפסיק להשתמש בו אחד הפתרונות יכול להיות מכירת רכב לפירוק. לרוב, במקרים אלה קשה מאד עד בלתי אפשרי למכור את הרכב לאדם אחר אשר ינהג בו ולכן פירוק יכול להיות הפתרון המתאים ביותר.

  • תקלות ובעיות

רכב אשר ״מבלה״ יותר זמן במוסך מאשר על הכביש הוא רכב שההוצאות עליו גדולות מדי. במצב זה גם קשה למכור את הרכב ולעתים קשה ואף בלתי אפשרי להעביר אותו טסט. במקרה זה הפתרון יכול להיות מכירה לצרכי פירוק וכך המוכר נהנה מרווח כלשהו.

  • תאונות

במקרה של תאונה אשר מוגדרת כ״טוטאל לוסט״ אי אפשר להשתמש יותר ברכב אבל יתכן שאפשר להשתמש בחלקים שונים שלו ולשלוח את חלקם למחזור. לאחר תאונה אפשר להתחיל לברר על תהליך רכב לפירוק למכירה ובכך להבטיח שלפחות חלק מחלקיו יהיו שימושיים.

רכב המיועד לעיקול לא מתאים לפירוק

לצד כל הסיבות למכור את הרכב יש לשים לב כי רכב שיש עליו צו עיקול לא יכול להימכר, גם לא לצורך פירוק. חשוב לדעת כי האחריות לבירור האם ישנו צו עיקול או לא וכן האחריות להורדת הרכב מהכביש במכון הרישוי חלה על הבעלים.

רכב לפירוק למכירה לעסק הנכון

אחד הדברים החשובים הוא לבחון כי מבצעים את המכירה לעסק הנכון. רכב לפירוק למכירה צריך להתבצע מול חברה אשר מציעה לפנות את הרכב מהכביש (או כל מקום בו הוא נמצא) ושמשלמת במזומן. יש לציין כי על בעל הרכב לפנות למשרד הרישוי כדי להוריד אותו מהכביש וכדאי לדעת כי ישנו החזר יחסי בעבור אגרת רישוי שכבר שולמה.

כשיש צורך למכור את הרכב לפירוק, אנחנו הכתובת. צרו איתנו קשר עוד היום ונדאג לספק את כל המידע הנדרש וללוות את תהליך המכירה במלואו.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן