פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים לפירוק בחולון

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק בחולון

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

תאונה קשה עם הרכב, חוסר יכולת להזיז אותו בשל תקלה חוזרת והתיישנות של הרכב… כל אלו סיבות לחפש אחר קונה רכבים לפירוק בחולון. תהליך הפירוק נשמע לפעמים מסובך או ״סופי״ אך למעשה במצבים רבים הוא הפתרון הטוב ביותר לכל הצדדים.

פירוק הרכבים מאפשר לבעלים למסור את הרכב בתמורה לתשלום ולחסוך להם את הטיפולים היקרים וקשיי מכירה. הפירוק הוא גם ההליך הידידותי ביותר לסביבה כאשר כל חלק ממשיך ליעדו: חלק שניתן לשימוש חוזר יגיע לרכב חדש, חלק שאפשר למחזר יגיע למחזור המיועד וחלק שדורש הטמנה יוטמן בצורה בטוחה ומסודרת.

קונה רכבים לפירוק בחולון במזומן

אחד היתרונות של מכירת הרכב לפירוק הוא בקבלת התשלום במזומן. זו עוד אחת מהסיבות לכך שמדובר בפתרון יעיל כשאין צורך לרדוף אחר התשלום, לדאוג למציאת קונה ולא להוציא כספים נוספים על הרכב. חשוב לציין כי רכבים טובים שנוסעים כראוי ושעוברים טסט בקלות לא יגיעו לפירוק אך רכבים ״שמבלים״ יותר זמן במוסך מאשר על הכביש, שמזהמים ומסוכנים לנסיעה, יגיעו לפירוק.

קונה רכבים לפירוק בחולון ישלם בתמורה לרכב מזומן כך שאין צורך לדאוג מהתהליך ואין צורך לבצע העברה של הרכב לקונה. כדאי לדעת שאמנם רוב התהליך מתבצע על ידי הקונה אך המוכר יהיה האחראי להורדת הרכב מהכביש בצורה מסודרת במשרד הרישוי. לא מדובר בתהליך מסובך אך הוא חייב להתבצע על ידי הבעלים כשבידו תעודה מזהה ורישיון הרכב.

תאונה, תקלה והתיישנות

ישנן שלוש סיבות מרכזיות לחפש אחר קונה רכבים לפירוק בחולון: תאונה קשה, תקלה מסובכת והתיישנות של הרכב. שלושת הסיבות הללו יכולות להקשות מאד על הבעלים אך פניה לחברה מקצועית תהפוך את הליך המכירה לפשוט וקל.

תאונה קשה אשר מובילה לטוטאל לוסט הופכת את הרכב לבלתי שמיש ולמעשה מורידה אותו מהכביש. במקרה זה יש צורך בגרר והובלת הרכב למגרש הפירוק. החברה שתקנה את הרכב תדאג לגרור את הרכב בהקדם כדי למנוע סכנה לשאר הנהגים.

תקלה מסובכת אשר גורמת לכך שהרכב נמצא במוסך פעם אחר פעם הופכת את האחזקה ליקרה כשהבעלים לא יכול ליהנות מהרכב. במקרה זה הפתרון שבדרך כלל יהיה הנכון ביותר הוא הורדת הרכב מהכביש ומכירתו לפירוק. אפשר לבחון האם ניתן להסיע את הרכב למגרש או האם יש להביא גרר בהתייעצות עם החברה.

התיישנות של הרכב עשויה להביא תקלות שונות או לחילופין לרכב שכדאי להחליפו ושקשה עד בלתי אפשרי למכור אותו. יכול להיות שהמצב של הרכב לא רע והוא עדיין נוסע ולכן הוא יכול להיות שווה יותר לעומת רכב עם בעיות רבות והקונה ישלם עליו תמורה הוגנת.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן