פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים לפירוק בכפר סבא

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק בכפר סבא

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

רכב ישן נוטה לבקר במוסך לעתים קרובות. צריכת הדלק שלו עשויה להיות גבוהה לעומת רכב חדיש יותר ובמקרים רבים הוא לא יכול לעבור טסט או לעבור רק לאחר תיקונים יקרים. החשבון של הרכב הישן יכול להיות גבוה יותר מהחיסכון של החלפתו, אך למרות שעובדה זו ברורה, רבים תוהים מה הם יוכלו לעשות איתו.

רכב ישן, רכב שלא מתפקד ורכב שעבר תאונה, לא מתאים למכירה לצורך נהיגה אך יכול לעבור תהליך פירוק מסודר. קונה רכבים לפירוק בכפר סבא ישלם בעבור הרכב, ידאג לטיפול מיטבי שלו ואתם תבצעו את ההורדה שלו מהכביש בצורה מסודרת. אז איך אפשר למצוא את הקונה המתאים? על כך בכתבה.

קונה רכבים לפירוק בכפר סבא שמומחה בתחום

לא כל מי שמציע כסף בעבור הרכב יכול לבצע פירוק מסודר שלו. עדיף תמיד למצוא מומחה, קונה רכבים לפירוק בכפר סבא, שיוכל לקחת מכם את הרכב ולשלם בתמורתו במזומן. במקרה שהרכב עוד נוסע אפשר יהיה להסיע אותו למתחם הפירוק ובמקרה שהוא תקול הקונה ידאג להוביל את אותו למקום היעד באמצעות גרר, ללא כל עלות מצדכם.

קונה המתמחה בתחום יוכל ללוות אתכם לאורך כל הדרך, להסביר את התהליך, לקבוע אתכם זמן מסודר לאיסוף הרכב והוא יוכל להסביר לכם כיצד לבצע את ההורדה של הרכב מהכביש. יש לציין כי את ההורדה מהכביש תצטרכו לבצע בעצמכם במשרד התחבורה ולאחר שתעשו זאת לא ניתן יהיה להעלות את הרכב על הכביש. יש לציין כי במידה ושילמתם אגרה שנתית ונשארו עוד חודשים, יוחזר לכם תשלום יחסי.

שוויו של רכב המיועד לפירוק

לכל רכב אשר מיועד לפירוק יש שווי שונה. כדי להבין את הסיבה לכך יש להבין מה קונה רכבים לפירוק מבצע. הקונה דואג לשלם במזומן על הרכב, מעביר אותו למקום הפירוק, דואג להפרדת החלקים, למכור את אלו שטובים לשימוש חוזר ולמחזר את השאר. חלק מהרכבים יוכלו לתת לקונה תמורה גדולה יותר וחלק פחות כשישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על כך:

  • סוג הרכב – ישנם רכבים שהדרישה לחלפים יד שנייה גבוהה יותר וישנם רכבים שפחות. כמו כן, ישנם רכבים אשר החלפים שלהם מראש שווים יותר כסף ולכן הקונה יוכל לקבל על החלקים תשלום גבוה.
  • שנת הרכב – ככל שהרכב ישן יותר כך ניתן לשער שיהיו פחות חלקים שאפשר יהיה להשתמש בהם. לכן שנת הרכב יכולה להיות גורם נוסף שישפיע על המחיר שתקבלו.
  • מצב הרכב – אפשר לקנות גם רכבים שעברו תאונת טוטאל לוסט אך כדי שאפשר יהיה להעריך את המחיר שלהם יש לבדוק את מצב הרכב והסיכוי להוציא ממנו חלקים רבים ככל שניתן.

מעוניינים למכור רכב ישן, רכב שלא מתפקד טוב, רכב שעבר תאונה? צרו קשר, קבלו הצעת מחיר ומכרו את רכבכם במזומן בתהליך פשוט וקל.

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן