פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה
תוכן עניינים

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

אם יש לכם רכב ישן שכבר אין לו שימוש, ומצאתם את עצמכם שואלים: "מי קונה רכבים לפירוק?" הגעתם למקום הנכון! אנו קונים את כל סוגי הרכבים, בכל מצב ומספקים שירות בפריסה ארצית. כך שאם אתם מחפשים חברה שקונה רכבים בתל אביב, אנו נשמח להגיע אליכם עם הצעת מחיר תחרותית.

איך עובד התהליך?

כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר על הרכב שלכם. אם הסכום שנציע לכם מקובל עליכם, אנו נגיע אליכם עם גרר חינם, נאסוף את הרכב שלכם וניתן לכם תשלום במזומן. אנו קונים רכבים מכל הסוגים, ללא קשר לשנת הייצור, סוג הרכב או מצבו, כך שגם את הרכב שלכם מושבת או ישן במיוחד, אנו נשמח לקנות אותו.

והכי חשוב – אנו מקלים עליכם ומאפשרים לכם להיפטר מהרכב במהירות, כך שלא תצטרכו להמשיך לשלם על אחזקתו או לקבל עליו דוחות, להעמיד אותו למכירה ולהתאכזב כל פעם מחדש. בנוסף, אנו נשלם לכם במזומן בעבור הרכב הישן.

אנו רוצים למכור את הרכב – מה עושים עכשיו?

אם אתם רוצים למכור את הרכב לחברה שקונה רכבים לפירוק בתל אביב השלב הראשון הוא ליצור קשר כדי לקבל הצעת מחיר על הרכב, שתבוסס על סוג הרכב, שנת הייצור ומצבו. במידה וקיבלתם את ההצעה נתאם אתכם מועד הגעה עם גרר כדי לפנות את הרכב ללא עלות. במעמד האיסוף נשלם לכם את הסכום שעליו סוכם.

לפני כן, עליכם להוריד את הרכב מהכביש. כדי לעשות זאת תצטרכו להגיע למשרד הרישוי עם תעודת הזהות ורישיון הרכב על מנת למלא טופס בקשה להורדת הרכב מהכביש. זהו תהליך חשוב שיבטיח לכם שקט נפשי ואת הידיעה שהרכב שלכם לא יחזור לכביש לאחר מכירתו.

הדרך הפשוטה והמהירה ביותר למכור את הרכב

מכירת רכב לפירוק זו דרך קלה, נוחה ומהירה להשיג מזומן עבור הרכב וגם להיפטר מהרכב הישן ללא טרחה. מבלי לחפש קונים, לחשוב מה לעשות עם הרכב, לנסות למצוא לו מקום חניה בעיר כל כך עמוסה ברכבים כמו תל אביב, מבלי להסתכן בדוחות עירייה, אין ספק שזהו פתרון מיטבי וקל שמסיר מכם את כל הלחץ ומאפשר לכם להיפרד מהמטרד, כי אחזקה יקרה של רכב ישן יכולה בהחלט להפוך למטרד.

כחברה שקונה רכבים בתל אביב אנו נשמח להגיע אליכם, לקנות גם מכם את הרכב שלכם ולשלם עליו במזומן! לפרטים נוספים דברו איתנו.

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן