פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה
תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

ישנן סיבות שונות לחפש אחר קונה רכבים לפירוק בראשון לציון. בדרך כלל הרכב הנוכחי כבר אינו נוסע בצורה טובה (או בכלל) כשהוא יכול להיות ישן מאד או לאחר תאונה. רכב אשר ״מבלה״ יותר זמן במוסך מאשר על הכביש גורם לנו ליותר דאגות מיתרונות ופירוק יכול להיות פתרון שגם יפתור אותנו מהדאגות וגם ייתן לנו כסף כאן ועכשיו.

תהליך מכירת הרכב לפירוק אינו מסובך כשבתחילה יש להוריד את הרכב מהכביש. לשם כך יש למלא טופס, במשרד הרישוי כשאפשר לעשות זאת באינטרנט אך בכל מקרה בסופו של דבר יש להגיע למשרד עם תעודת זהות ורישיון הרכב. ניתן לבצע את התהליך גם דרך מיופה כוח כשהמטרה היא להציג את בעלות הרכב ולבקש למכור אותו לפירוק.

מציאת קונה רכבים לפירוק בראשון לציון

לאלו מאיתנו שנמצאים או שרכבם נמצא בראשון לציון ובסביבה, קונה רכבים לפירוק בראשון לציון יכול לתת מענה לרכב לא שימושי. התפקיד של הקונה הוא לקחת על עצמו את האחריות לכל תהליך הפירוק כשהוא יכול למכור את חלקי הרכב השונים לחלפים, לבצע תיקונים ולמחזר את מה שאפשר כמתכת או שמן. המטרה בתהליך היא להשתמש בכל החלקים ככל האפשר כאשר אנחנו לא צריכים לחשוב על דבר מלבד מציאת הקונה המתאים.

כיוון שרובנו לא מתעסקים בתחום ואף יותר מכך, אלו מאיתנו שמוכרים רכב לפירוק, עושים זאת פעם בחיים בלבד, הנה מספר כללים שכדאי לבחון אותם בעת חיפוש הקונה:

  • ניסיון – חשוב מאד לפנות לבעל ניסיון בתחום. הניסיון עושה את ההבדל ומבטיח לנו מכירה בראש שקט וידיעה כי הרכב שלנו טופל היטב בלי שנצטרך לדאוג לבירוקרטיה בעתיד.
  • שירות גרירה – נהוג כי הקונה הוא זה שמבצע את הגרירה של הרכב כאשר הוא יכול לעשות זאת ממגרש החניה הביתי או השטח (למשל אם הרכב עבר תאונה).
  • אזור שירות – רכב המיועד לפירוק לא אמור לזוז בכלל ולכן יש למצוא את הקונה שיכול להגיע לאזור בו הוא נמצא.
  • תשלום – קונה רכבים לפירוק בראשון לציון ישלם במקום עבור הרכב, הוא יציע מחיר הוגן וזאת לאחר שייקח בחשבון את העבודה הנדרשת ממנו בתהליך.

מענה לכל שאלה בדרך

הפרידה מהרכב יכולה להעלות שאלות שונות כולל האחריות האישית שתהיה לנו בדרך. אנחנו מציעים ללקוחות לא רק שירות מעולה אלא מענה לכל שאלה בכל שלב וזאת כדי להפוך את התהליך לפשוט, ברור ומשתלם ככל האפשר. נשמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך.

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן