פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה
תוכן עניינים
רכבים לפירוק במרכז

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

אם אתם מחפשים חברה שמתמחה ברכבים לפירוק במרכז, הגעתם ליעד. אנו קונים רכבים לפירוק ונותנים לכם מזומן ביד עבור הרכב שתמכרו לנו. הסכום שתקבלו בעבור הרכב מבוסס על המותג, הדגם, שנת הייצור והמצב שלו, כאשר אנו מתחייבים לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ולשלם לכם מזומן בזמן האיסוף של הרכב.

קונים את כל סוגי הרכבים!

אנו נקנה מכם את כל סוגי הרכבים, בכל מצב וגם נגרור את הרכב שלכם בחינם. לא יכולים לנהוג ברכב שלכם יותר? הרכב שלכם יוצר לפני שני עשורים? הרכב עבר תאונה שהשביתה אותו? לא משתלם לתקן אותו? הוא מבקר במוסך ללא הפסקה ועולה לכם המון? או סתם חונה בחניה ותופס מקום? אנו נקנה את הרכב מכם ונחסוך לכם כאבי ראש, זמן יקר והתעסקות.

כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו, ואנו נשלח גרר לאסוף את הרכב שלכם ללא תשלום. אנו נגיע לכל מקום באזור המרכז ונספק לכם שירות איכותי ומקצועי.

מה עלינו לעשות לפני שמוכרים את הרכב?

זו בהחלט שאלה מתבקשת כי כשמוכרים רכבים לפירוק במרכז, צריך לעשות גם צעד אחד קטן נוסף והוא להוריד את הרכב מהכביש. מדובר בתהליך פשוט שרק דורש מכם להגיע למשרד הרישוי עם תעודת זהות ורישיון הרכב ולמלא טופס בקשה להורדת הרכב מהכביש. לא מסתדר לכם? תוכלו גם לשלום מיופה כוח מטעמכם שיעשה זאת עבורכם.

אחרי שהסדרתם את הנושא אנו יכולים להגיע אליכם עם גרר, ואתם תוכלו למכור לנו את הרכב בלב שקט ולקבל עליו מזומן.

מה קורה עם הרכב לאחר מכירתו לפירוק?

אחוז ניכר מהרכבים שנמכרים לפירוק משמשים את תעשיית החלפים, כך שהחלקים שלהם שעדיין עובדים נמכרים לחנויות חלקי חילוף, מה שמאפשר לבעלי רכבים אחרים לבצע תיקוני רכבים במחירים נוחים יותר.

לפעמים החלקים שלא עובדים זקוקים רק לתיקונים קטנים, אז מתקנים אותם ומוכרים אותם גם כדי שניתן יהיה לעשות בהם שוב שימוש. חלקי המתכת מועברים לתעשיית מחזור מתכות, והם משמשים לתהליכי ייצור שונים. ולבסוף מה שנותר מהרכב עובר גריטה והרכבים ממוחזרים בצורה הבטוחה ביותר לסביבה.

מוכנים למכור את הרכב שלכם לפירוק? דברו איתנו!

אם אתם מחפשים חברה שמתמחה ברכבים לפירוק במרכז, אנו נשמח לספק לכם מענה מקצועי, איכותי ומיטבי. יש לנו ניסיון רב בתחום, המון ידע ואנו נפעל כדי להפוך את התהליך לכמה שיותר פשוט וקל עבורכם.

אנו מספקים תשלום במזומן ושירותי גרירה חינם. לפרטים נוספים דברו איתנו! 

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן