פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים לפירוק ברמת גן

תוכן עניינים

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מכירת הרכב לפירוק יכול להיות הפתרון היעיל ביותר כאן ועכשיו. קונה רכבים לפירוק ברמת גן יעזור לך להיפטר מהרכב שאי אפשר למכור אותו, רכב שמבלה יותר מדי זמן במוסך ורכב פגוע שלא יכול לעלות על הכביש.

ישנם יתרונות רבים למכירת רכב לפירוק: הקונה משלם במזומן, אין צורך לטפל ברכב ובתהליך הפירוק החלקים שניתנים למחזור מועברים הלאה ואלו שלא עוברים הליך הטמנה או טיפול מתאים. ברור שישנם יתרונות והשאלה שבוודאי תעניין אותך היא למי כדאי לפנות כדי למכור את הרכב.

קונה רכבים לפירוק ברמת גן – רק במזומן

מכירת הרכב לפירוק נותנת לך את האפשרות למכור את הרכב במינימום התעסקות. יהיה עליך ״לשחרר״ את הרכב ולהוריד אותו מהכביש בצורה מסודרת במשרד הרישוי אך מעבר לכך הקונה יוכל להתעסק בכל התהליך. התפקיד של הקונה הוא לדאוג להעברה למקום מסודר כאשר אם אי אפשר להעלות את הרכב על הכביש הוא זה שידאג לגרר להעברת הרכב.

בחיפוש אחר קונה רכבים לפירוק ברמת גן אחד הקריטריונים שיש לשים עליהם דגש הוא התשלום. על הקונה לשלם על הרכב כאשר נהוג שהתשלום יתבצע במזומן במעמד העברת הרכב. לא צריכה להיות תלות ולא צריכים להיות תנאים לתשלום אלא הסכמה של שני הצדדים מראש על המחיר.

גורמים המשפיעים על שווי הרכב

על פניו תהליך מכירת הרכב יכול להישמע פשוט מאד ושכל שיש לעשות הוא ליצור קשר עם קונה הרכבים שיעביר את הרכב למקומו. בפועל, על הקונה להעריך את המחיר של הרכב כאשר באופן טבעי יש לו אינטרס להרוויח ולכן הוא צריך להבין כמה באמת שווה הרכב. אלו חלק מהגורמים שיכולים להשפיע על השווי של הרכב:

  • מודל – סוג הרכב והמודל שלו יכולים להיות מרכיבים משמעותיים במחיר שלו כאשר ישנם סוגי רכבים שהדרישה לחלקים שלהם גבוהה יותר מאחרים וכאלה שמחיר השוק שלהם שווה יותר.
  • שנה – ככל שהרכב ישן יותר כך באופן טבעי החלקים שלו יהיו שווים פחות כסף ולכן הרכב עצמו יהיה שווה פחות והקונה יציע עליו פחות. 
  • מצב הרכב – רכב המיועד לפירוק הוא רכב שלא אמורים לנסוע בו. עם זאת ישנם רכבים במצבים שונים שיכולים להשפיע הן על הליך הפירוק והן על היכולת להשיג את המקסימום מהחלקים.
  • העברה – על הקונה להתחשב בעלויות העברת הרכב אל המקום המיועד. יכול להיות שאפשר להסיע את הרכב בקלות ויכול להיות שיש צורך בגרר ממקום מרוחק. בהתאם תקבע שווי העסקה.
השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן