פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מכירת רכבים לשיקום

תוכן עניינים
פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מכירת רכבים לשיקום היא הדרך להפוך רכב שנראה ש״סיים את חייו״ לרכב שיכול להיות שימושי. עבור צד אחד, הרכב הנוכחי לא מספק: הוא עבר תאונה, פגיעה, נמצא יותר מדי זמן במוסך או ישן וקשה למכור אותו. עבור הצד השני, יכול להיות שמדובר באוצר שאפשר לחדש ולנהוג בו עוד שנים רבות.

שיקום רכבים יכול להיות דרך לענות על רצונם של אספני רכבים כאשר באותו הזמן הסביבה מרוויחה מהפחתת הפסולת וכמובן, המוכרים נהנים מכך שיש קונה לרכב. ישנן סיבות שונות למכור את הרכב לצורך שיקום וישנה דרך נכונה לעשות זאת.

סיבות למכירת רכבים לשיקום

מכונית יד שנייה יכולה להיות אוצר אמיתי עבור אספני הרכבים ואוהבי הנהיגה. הם יכולים להפוך גם רכב ישן ואפילו רכב חבוט לרכב החלומות שלהם. המוכרים אשר מתקשים למכור את הרכב הנוכחי ואולי אף מתקשים להעביר אותו טסט, יכולים לדעת כי הרכב שלהם עובר לידיים מקצועיות וטובות וכמובן, לקבל את התמורה המתאימה לכך.

במקרים בהם הרכב לא מתאים לנסיעה על הכביש (במצבו הנוכחי) המוכרים יכולים ליהנות מטיפול מלא כולל גרירה של הרכב למוסך או למקום בו הוא יטופל. בנוסף לכל זה נהוג כי מכירת רכבים לשיקום תתבצע בתמורה למזומן, ללא תנאים לתשלום ובהתאם למחיר שמוסכם על שני הצדדים.

מכירת רכבים לשיקום לגורם המתאים

ברור כי ישנם יתרונות ברורים למכירת רכב לצורך שיקום על פני ויתור עליו. המוכר יכול ליהנות מפתרון מקיף ולקבל תשלום בעבור הרכב שנראה לעתים שכבר אי אפשר לעשות איתו דבר. עתה נשאלת השאלה למי כדאי לפנות לצורך מכירת הרכב וישנם מספר קריטריונים שכדאי לשים לב אליהם.

מכירה לגורם שמתמחה בתחום

כדאי מאד לחפש אחר גורם, קונה, אשר מתמחה באופן ספציפי בשיקום או בפירוק. אותו גורם יוכל להעריך את השווי של הרכב ואת הפעולה העדיפה במקרה הנתון (שיקום מול פירוק). אותו גורם יקל על התהליך כולו ויוכל לתת את המידע הרלוונטי וללוות את התהליך כולו.

מכירת רכבים לשיקום במזומן

יש למכור את הרכב לגורם מקצועי שקונה רכבים במזומן. העברת הרכב צריכה להתבצע בצורה מסודרת כאשר במקרה של הורדה מהכביש יש לפנות למשרד הרישוי כדי לבצע את התהליך בצורה מסודרת. כך או אחרת, הקונה צריך לשלם במקום בעבור הרכב.

העברת הרכב ליעדו

יתכן וכרגע אי אפשר לנהוג ברכב. אולי הוא לא עבר טסט ואולי הוא במצב שהוא לא יכול אפילו להניע או שהוא עלול לסכן את הנהג והסביבה. במקרים אלה יש לפנות לקונה שיכול להציע שירות מקיף שכולל גם את העברת הרכב באמצעות גרר למקום המיועד.

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן