פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים לפירוק ברעננה

תוכן עניינים
פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

אם הרכב שלכם לא יכול לעלות עוד על הכביש או אם הוא יכול לעלות על הכביש אך הוא מזהם או מגיע לעתים קרובות למוסך, קונה רכבים לפירוק ברעננה יוכל לעזור לכם. פירוק יכול להיות המענה הטוב והנכון ביותר עבורכם ועבור הרכב שלכם. בתהליך הרכב יפורק לחלקים כשאלו שניתן להשתמש בהם יעברו לשימוש חוזר, אלו שמתאימים למחזור ימוחזרו ואלו שלא ניתן להשתמש בהם בכלל יטופלו בצורה הטובה ביותר בהתאם לנסיבות.

ישנן סיבות שונות לחפש אחר קונה לפירוק כאשר הסיבה המרכזית תהיה כשהרכב שווה יותר כמפורק לעומת מה שהוא שווה היום. יכול להיות שהרכב נמצא כל הזמן במוסך, יכול להיות שהוא מזהם ויכול להיות שהוא לאחר תאונת טוטאל לוסט או מסיבות אחרות לא נוסע יותר. כל אלה הן סיבות לפחות להתחיל לברר על תהליך המכירה מול גורם מקצועי שזהו מרכז עיסוקו.

רקע על תהליך פירוק רכבים

תהליך פירוק רכבים הוא לא מורכב מאד עבורכם אך כדי לקבל את התמורה על הרכב שלכם תצטרכו לבצע מספר פעולות. קודם כל תצטרכו להחליט שאתם מוכרים את הרכב לפירוק ולשם כך תצטרכו להוריד אותו מהכביש. את ההורדה תבצעו בצורה מסודרת מול משרד הרישוי כשעליכם למלא טופס (אפשר למצוא את הטופס באינטרנט), להגיע עם רישיון הרכב ותעודה מזהה שלכם. ברגע שהרכב הורד מהכביש לא תוכלו לנהוג בו.

לאחר שהרכב הורד מהכביש זה הזמן להעביר אותו בצורה מסודרת אל אזור הפירוק. אם ניתן לנהוג ברכב יש להתייעץ עם קונה רכבים לפירוק ברעננה ולשאול אותו כיצד נכון לבצע את ההורדה מהכביש מבחינת לוח הזמנים. הקונה ישלם עבור הרכב במזומן ויטפל בכל נושא הפירוק. ברגע שהרכב מגיע אל מגרש הפירוק אנשי מקצוע יטפלו בו על הצד הטוב ביותר. כל חלק יעבור ליעד המתאים ביותר: לשימוש חוזר, מחזור או לגריסה והטמנה.

קונה רכבים לפירוק ברעננה – לעבור לשלב הבא בראש שקט

ברגע שהרכב הנוכחי מהווה יותר כאב ראש מאשר הנאה ורוגע, זה הזמן להחליט מה השלב הבא. אם הרכב במצב טוב יחסית אך רק דורש טיפול במוסך, כנראה ההחלטה הטובה ביותר תהיה למצוא לו את הקונה הבא. לעומת זאת אם הרכב מקרטע, מזהם, ישן, בעל שווי נמוך ואולי אפילו לא יכול לנסוע יותר, זה הזמן לפנות אל קונה רכבים לפירוק ברעננה. הקונה יבחן את שווי הרכב, ישלם עליו במזומן וידאג לכל הליך הפירוק כשלכם יהיה כסף ביד וראש שקט.

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן