פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה
תוכן עניינים

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

אם אתם גרים בפתח תקווה ומחפשים למכור את הרכב שלכם לפירוק ולקבל עליו כסף מזומן, אנו חברה שקונה רכבים לפירוק בפתח תקווה. עם ניסיון של 20 שנים בתחום, אתם יכולים למכור לנו את הרכב שלכם בבטחה ולדעת שאתם מקבלים עסקה הוגנת ומשתלמת עבור הרכב שלכם. מעבר לכך, אנו נשלם לכם במזומן כאשר נגיע לגרור את הרכב הישן שלכם.  

כמה אקבל על מכירת הרכב שלי?

אם אתם מחפשים חברה שקונה רכבים לפירוק בפתח תקווה אתם וודאי גם רוצים לדעת כמה תקבלו על הרכב שלכם. התעריפים שאנו משלמים על מכוניות לפירוק עשויים להיות שונים, ולכן אנו מבססים את הצעת המחיר שלנו על מותג הרכב, הדגם, שנת הייצור והמצב הכללי שלו. מה שעליכם לדעת הוא שאנו משלמים במזומן עבור הרכב, ומגיעים עם גרר אליכם כדי לפנות אותו על חשבוננו.

בנוסף אנו קונים את כל סוגי המכוניות, גם כאלו שלא פועלות או שחסרים להן חלקים. כך שגם אם הרכב שלכם ישן, לא פועל או מושבת אנו נקנה אותו ללא קשר למצבו, גילו או גודלו.

קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה

מה קורה לאחר שמוכרים את הרכב?

הרבה אנשים קשורים לרכב שלהם וגם אם הוא ישן או מושבת, הם מתקשים לחשוב על מכירתו לפירוק. קחו בחשבון שמדובר בהחלטה מאוד ידידותית לסביבה. במקום שהרכב יזהם את האוויר, או יסכן את הסביבה הוא יפנה את מקומו לרכבים חדשים, בטיחותיים יותר ופחות מזהמים. בנוסף הוא ישמש את תעשיית החלפים, כמו גם את תעשיית המתכות ויעשה בו שימוש חוזר בהמון דרכים.

כך הרכב הישן שלכם ממש יקבל חיים חדשים, יעזור לאחרים לבצע תיקוני רכב יותר חסכוניים, ישמש לייצור מוצרי צריכה בתעשיות שונות ואתם תקבלו על כך תגמול כספי.

רוצים למכור את הרכב שלכם לפירוק בפתח תקווה? אנו נשמח לעזור!

אנו חברה שקונה רכבים לפירוק בפתח תקווה שפועלת בתחום כבר 20 שנים, ובעלת המון ידע וניסיון. אנו נשמח להפוך את התהליך לכמה שיותר פשוט וקל עבורכם, כך שמכירת הרכב תהיה מזורזת. הצוות שלנו זמין עבורכם עבור כל שאלה, יגיע אליכם למקום מגוריכם בפתח תקווה עם שירותי גרירה, יפנה את הרכב במהרה בחינם, ללא טרחה וייתן לכם מזומן עבורו במקום.

אם אתם מוכנים למכור את הרכב שלכם לפירוק אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. אנו נשמח לספק לכם את כל הפרטים, להתנהל בשקיפות ומקצועיות ולשלם לכם על הרכב במזומן. 

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן