פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונים רכבים לאחר תאונה

תוכן עניינים
קונים רכבים לאחר תאונה

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

רכב שעבר תאונה עשוי להוות סכנה של ממש בעלייה על הכביש. כמובן, לא מדובר על כל תאונה ופגיעה קטנה אך רבות מהן עשויות להוביל להורדת הרכב מהכביש. רכב שכזה אמנם אינו מתאים לנהיגה אך יכול מאד להיות שניתן להשתמש בחלקיו. לכן, במקום לשים אותו במגרש או פשוט בצד, אפשר למצוא קונים אשר מתמחים בתחום.

קונים רכבים לאחר תאונה הם אנשי מקצוע אשר דואגים לרכוש את הרכב ולטפל בו על פי החוק. בהנחה שאי אפשר יותר לנהוג ברכב, הוא יועבר למגרש פירוק באמצעות גרר ושם יפרידו בין חלקיו הטובים לאלו שמיועדים למחזור ואלו שלא ניתן לעשות איתם דבר למעט גריסה.

השימוש שיש לרכבים לאחר תאונה

גם לאחר התאונה יכול להיות שעוד ניתן לעשות שימוש בחלקים של הרכב. הוא בשלמותו כבר לא יוכל לשמש אתכם בבטחה אך ייתכן מאד שהוא יוכל לקבל ״חיים חדשים״ ברכבים אחרים. כמובן, הקביעה מה ניתן לעשות עם הרכב וכמה הוא ״שווה״ משתנה בין רכב אחד לאחר וזאת בהתאם לנתונים הבאים:

  • סוג הרכב – רכב אחד לא זהה לרכב אחר. ישנה דרישה שונה בשוק לחלקים של רכבים שונים ולכן סוג הרכב, היצרן, המודל והשנה, ישפיעו על הצורך בו.
  • מצב הרכב – גם לאחר תאונה כל רכב נמצא במצב שונה. לעתים החלקים הפנימיים נשמרו היטב ובמצבים קיצוניים גם הם יפגעו.
  • מיקום ומרכיבים נוספים – יכול להיות שהמיקום של הרכב ישפיע על המחיר שניתן יהיה לשלם עליו וזאת בהתאם למידת ההשקעה הנדרשת מהקונה להעבירו למגרש הפירוק.

תהליך מכירת וקניית רכבים לאחר תאונה

קונים רכבים לאחר תאונה יכולים לדאוג לשינוע הרכב אל מגרש הרכבים, לפירוק ומחזור החלקים אך את הליך הורדת הרכב מהכביש תצטרכו לבצע בעצמכם. את תהליך הורדת הרכב מהכביש יש לבצע מול רשות הרישוי בצורה מסודרת. לאחר הורדת הרכב יוחזר חלק יחסי מתשלום האגרה וכמובן שלא יגיעו עוד דרישות לתשלומים עתידיים כיוון שהרכב לא יהיה רשום יותר.

ההליך יכול להיות פשוט, קל ומהיר יותר מכפי שנדמה. קונה מקצועי מכיר את כל הדרישות, יוכל להנחות אתכם לאורך הדרך, לענות על שאלות וחשוב לא פחות, הוא ישלם בעבור הרכב באופן מידי. כבר בשיחה הראשונה אפשר להציג את כל הנתונים הידועים על הרכב ולקבל הצעת מחיר מסודרת. יש לציין כי התשלום עבור הרכב מועבר במזומן והקונה ימצא את פתרון השינוע אל מגרש הפירוק על פי הדרישה.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן