פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מכירת רכב לפירוק: שימוש חוזר לחלקים רבים

תוכן עניינים
מכירת רכב לפירוק: שימוש חוזר לחלקים רבים

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

פרידה מרכב ישן, בעייתי או רכב שעבר תאונה, יכולה להישמע כמו כאב ראש גדול. הרכב שכבר לא מתפקד על הכביש (בכלל או שהוא דורש תיקונים רבים) יכול להמשיך את דרכו ברכבים חדשים. מכירת רכב לפירוק היא הדרך הידידותית ביותר להיפרד מהרכב הנוכחי ולהבטיח שמירה על איכות הסביבה וקבלת תמורה הוגנת.

רבים מופתעים מכך שגם רכב ישן יכול להיות שווה כסף. הוא אמנם מקרטע על הכביש, ״מבלה״ יותר מדי זמן במוסך, אך יכול מאד להיות שיש בו חלקים ששווים יותר ברכב אחר. במכירת הרכב לפירוק כל הצדדים מרוויחים: הסביבה, בעלי הרכבים והקונים.

מכירת רכב לפירוק – החלקים בהם נשתמש

לאחר מכירת הרכב לפירוק הוא יילקח על ידי הקונה אל מגרש הפירוק. אם לא ניתן יותר לנסוע עם הרכב הוא יועבר באמצעות גרר למקום המיועד. יש לציין כי הורדת הרכב מהכביש חייבת להתבצע על ידי הבעלים בהליך פשוט מול משרד הרישוי. לאחר שהרכב הגיע אל המגרש, זה הזמן להעביר את החלקים המתאימים ליעד הבא שלהם:

מנוע

המנוע הוא הלב של המכונית ולא פעם הוא גם החלק היקר ביותר מבחינת ההחלפה. מסיבה זו ישנו שוק שלם למנועים משומשים במצב טוב. במידה וימצא כי המנוע יכול להמשיך לעבוד אך הוא פשוט זקוק ל״בית״ חדש, הוא ימשיך לעבוד עוד תקופה.

אלטרנטור

האלטרנטור הוא רכיב חשמלי אשר יכול גם כן להיות יקר מבחינת ההחלפה לחלק חדש. רבים יבחרו לקנות אלטרנטור משומש במקום להוציא כסף רב על חדש ובמיוחד כאשר מדובר ברכבים שכבר אינם חדשים אך הם יכולים להמשיך לנסוע עוד שנים.

הילוכים

היום אפשר לראות כי יותר ויותר רכבים שעולים על הכביש הם רכבים בעלי תיבת הילוכים אוטומטית, אך הישנים עוד עם הילוכים וישנו שוק שלם של חובבי רכבים אשר רוצים לשדרג את הרכב ומחפשים אחר חלופות משומשות. לא תמיד יהיה שימוש למרכיב זה אך הוא יבחן בקפידה.

מושבים

נשמע שפרט זה אינו נפוץ כמו אלו שלפניו מבחינת שוק יד שנייה אך יש שוק ייחודי של אנשים שמשדרגים את הרכבים או כאלו שיש להם רכבי אספנים והם עשויים לחפש אחר מושבי רכב משומשים במצב טוב. במידה וזה המצב ייתכן מאד שגם חלק זה עוד ימצא מקום חדש.

מחזור חלקים מהרכב

בעת מכירת רכב לפירוק ברור כי לא ניתן יהיה להשתמש בכל חלקיו. חלקים אשר לא ימצאו מתאימים לשימוש חוזר יעברו הליך של מחזור כשברכב ישנם חלקים רבים בעלי ערך. למשל, הממיר הקטליטי מכיל מתכות יקרות כמו פלטינה ואחרות ששוות ערך והרדיאטור מורכב מנחושת ואלומיניום.

בתהליך כל חלק מקבל את תשומת הלב הראויה ועובר ליעד האופטימלי כך שכולם מרוויחים מהתהליך: המוכר, הקונה, בעלי הרכבים שיכולים לקנות חלקים משומשים וכמובן, הסביבה.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן