פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מציאת קונה רכבים מושבתים

תוכן עניינים
מציאת קונה רכבים מושבתים

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

רכבים אשר אינם משמשים יותר את בעליהם עלולים להיות מטרד סביבתי. הם עשויים לתפוס מקום, להטריד מבחינה אסתטית והם בוודאי לא עוברים הליך שיכול לשפר את הסביבה. קונה רכבים מושבתים דואג לכך שאלו יעברו את ההליך הנדרש והוא נותן את התמורה הראויה בעבורם.

התפקיד של הקונה הוא לדאוג לכך שהרכב יגיע אל מרכז פירוק רכבים ושכל חלקיו יקבלו את הטיפול הנכון: חלק יוצאו לצורך מכירה, חלק ימוחזרו וחלק יעברו הליך הטמנה בטוח לסביבה. הרכב המושבת בכל מקרה אינו כשיר לנהיגה ולכן הדרך הטובה לטפל בו היא למכור אותו במזומן ולדאוג שיעבור באמצעות גרר אל היעד הבא.

קריטריונים בבחירת קונה רכבים מושבתים

ההחלטה למכור רכב שבכל מקרה אינו תקין היא פשוטה אך חשוב למצוא את הקונה הנכון, כזה שיוכל לשלם את התמורה הראויה ושיבצע את ההליך הנדרש בצורה חלקה ובמינימום התעסקות מצדכם. על הקונה הפוטנציאלי לעמוד בשלושת הקריטריונים הבאים:

1. קונה מקצועי

על הקונה לעסוק בתחום. לא כל מי שמציע כסף על רכב שכבר אין לו שימוש יוכל להעביר אותו למגרש ולטפל בו בצורה הנדרשת. יש לבחון כי מי שמוכן לקנות את הרכב הוא באמת אדם שיודע לטפל בו. אותו אדם יוכל גם להעריך נכון את השווי של הרכב ולשלם את התמורה הראויה.

2. קונה שמשלם במזומן

קונה רכבים מושבתים ישלם במזומן. הוא מכיר את ההליך ויוכל להסביר על כל שלב ושלב. למעשה, ברגע שנעשתה העסקה והועבר התשלום, האחריות של הקונה היא לטפל ברכב אך התפקיד של בעליו הוא להוריד אותו מהכביש. מדובר בהליך מהיר ופשוט אך בפועל רק בעל הרכב (או מיופה כוח) יוכל לבצע אותו.

3. קונה שאחראי על הפינוי

אין לצפות כי בעל רכב מושבת יעביר אותו אל המקום המיועד לפירוק ואין לצפות שרכב לא תקין ייסע על הכביש. לכן, יש למצוא קונה רכבים מושבתים אשר לוקח אחריות על כל ההליך ודואג לבצע את ההעברה בעזרת גרר. על הקונה לדאוג להערכת שווי הרכב, תשלום, הובלה, פירוק, מחזור והטמנה.

לפנות למקצוענים בתחום – לקבל את התמורה הראויה

פירוקי – קונה רכבים לפירוק, מתמחה בתחום ומשלם במזומן עבור הרכב. אנו דואגים לכל התהליך ושמחים לענות על כל שאלה בדרך. נשמח לספק הערכת מחיר הוגנת כבר בטלפון, לשלם את התמורה הראויה ולהעביר את הרכב למרכז הפירוק.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן