פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים במזומן

תוכן עניינים
קונה רכבים במזומן

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

האפשרות של מכירת הרכב עשויה לעתים להישמע מאתגרת ובמיוחד כשהרכב לא ״במצב״ של נסיעה על הכביש. רכב שכבר לא נוסע כראוי, שכנראה לא יעבור טסט וישן יכול להפוך לבעיה כשהפתרון לה הוא פירוק. חיפוש קונה רכבים במזומן יגיע אל חברה המתמחה בשינוע ופירוק בצורה מסודרת ועל פי החוק.

אם אין היגיון בהשקעה ברכב, בתיקונים וברישוי, הפתרון הוא לגרור את הרכב למגרש הפירוק (בהנחה שישנה בעיית נסיעה) ולקבל בתמורה כסף מזומן. חברה אשר מתמחה בתחום תוכל לתת מענה של 360 מעלות כולל גרירה, פירוק ותשלום. מה שהחברה לא תבצע הוא הורדת הרכב מהכביש כשפעולה זו יכולה להתבצע רק על ידי הבעלים במשרד הרישוי בהליך פשוט ומהיר.

קונה רכבים במזומן – על התהליך בקצרה

הורדת הרכב מהכביש בצורה מסודרת הוא תהליך שכולם מרוויחים ממנו: בעל הרכב לא צריך להתעסק בתיקונים יקרים או הליך מכירה מסובך, הסביבה נהנית מפירוק יעיל והטמנה מקצועית בצורה הידידותית ביותר והחברה המבצעת דואגת לכל הפרטים כשכל התהליך מתבצע בחמישה שלבים:

שלב ראשון – יצירת קשר

ברגע שנראה שישנה סיבה להוריד את הרכב מהכביש, זה הזמן ליצור קשר עם קונה רכבים במזומן ולראות כיצד אפשר לבצע את הפעולה. הקונה יוכל לענות על שאלות שונות על התהליך ולבחון מהי הדרך הנכונה ביותר לפעול. יצירת הקשר פשוטה מאד ומאפשרת לקבל החלטות על סמך ידע.

שלב שני – הערכת השווי

בשיחה הראשונית הקונה ירצה לקבל מידע על הרכב המדובר כדי שיוכל להעריך את השווי שלו. בין היתר הוא ירצה לדעת מה המודל של האוטו ומאיזו שנה הוא. שאלות על המצב ועל המיקום הנוכחי של הרכב גם יהיו רלוונטיות כשהן יעזרו לקונה לדעת כמה כסף מזומן הוא יעביר לבעלים הנוכחיים.

שלב שלישי – הורדת הרכב מהכביש

רק הבעלים הנוכחיים של הרכב יכול להוריד אותו בצורה מסודרת מהכביש. יש לפנות למשרד הרישוי ולהגיש בקשה מסודרת אשר בסיומה לא ניתן יותר לנהוג ברכב (בהנחה שעוד אפשר לעשות זאת מבחינה טכנית). לאחר ההורדה הבעלים יקבל החזר כספי יחסי בתמורה לאגרה השנתית אם מגיע לו החזר.

שלב רביעי – גרירת הרכב ותשלום

בהתאם למצב של הרכב ולמיקום שלו החברה המקצועית תגרור אותו אל המגרש. ברגע שהבעלים ״נפרד״ מהרכב החברה דואגת לבצע תשלום במזומן ומיד. לעתים הגרירה תתבצע במקביל להורדת הרכב מהכביש כשכל מקרה לגופו.

שלב חמישי – פירוק

לאחר שהרכב הגיע אל מגרש הפירוק זה הזמן להתחיל להעביר כל חלק למקומו. החברה המקצועית תבצע את העבודה בצורה הידידותית ביותר לסביבה ולבעלים הקודמים של הרכב אין כל חלק בהחלטות או בביצוע של הפעולות השונות.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן