פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קניית רכבים לפירוק

תוכן עניינים
קניית רכבים לפירוק

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קניית רכבים לפירוק

אם הגעתם למצב בו הרכב שלכם כבר לא מניע, שאין סיבה להשקיע בתיקון או שחלילה עברתם תאונת דרכים שלא מאפשרת להשתמש ברכב, אתם יכולים לחפש אחר החברה שמציעה קניית רכבים לפירוק. אנחנו נדאג לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר ולספק מענה לשאלות השונות שבוודאי עולות אצלכם.

רכב שאינו שימושי יותר לצרכי נהיגה יכול להיות שימושי לצרכים אחרים. חלקים שונים שלו יכולים להיכנס לרכבים אחרים וזאת במידה ואלו תקינים. אלו שלא יכולים ללכת למחזור ולמצוא את דרכם במוצרים שונים בשלל תעשיות. תעשיית הפירוק היא הפתרון הידידותי ביותר שנמצא היום ואתם יכולים לקבל כסף בתמורה.

לקבל כסף בתמורה לרכב גם אם הוא לא תקין

רכב לא תקין לא אמור לעלות על הכביש. הוא עלול לסכן אתכם, הנהגים ואת הסביבה שלכם (בלי שהם יידעו מכך). עם זאת העובדה שאי אפשר לנהוג ברכב אינה אומרת שהוא לא שווה כסף ולא פעם שווי החלקים עולה על שווי הרכב. לכן, כאשר הרכב לא מתפקד כראוי, כשעלויות המוסך גבוהות למדי וכשהוא עושה בעיות רבות, זה סימן שכדאי לבחון מכירה לצורך פירוק.

גם רכבים אשר עברו תאונת דרכים ואינם יכולים יותר לעלות על הכביש יכולים להימכר כחלקים. אתם לא יכולים להשתמש יותר ברכב אך אתם יכולים לקבל כסף תמורתו ואנחנו נדאג שהחלקים המתאימים לשימוש יועברו ליעד המתאים לכך. גם אם כבר ״הרמתם ידיים״ בנוגע לשווי הרכב שלכם ואתם לא חושבים שתראו את האור ושתצטרכו לשלם כסף כדי להעבירו למגרש גרוטאות, ההמלצה היא ליצור קשר ולראות מה נוכל לעשות עבורכם.

שלבי קניית רכבים לפירוק

רגע לפני שנוכל לקנות מכם את הרכב עליכם לוודא כי הרכב אינו מיועד לעיקול. לאחר מכן יהיה עליכם לגשת למשרד הרישוי כשבידיכם כל המסמכים של הרכב שמוכיחים כי הוא בבעלותכם, בתעודה מזהה וכן טופס בקשה לביטול רישום הרכב. המטרה היא להוריד את הרכב מהכביש בצורה מסודרת כשאתם זכאים למלא בנוסף את טופס הבקשה להחזר האגרה באופן יחסי למה שכבר שילמת.

לאחר שהרכב ירד מהכביש אנחנו יכולים לקנות אותו מכם. בשלב זה תיצרו איתנו קשר, אנחנו עשויים לשאול שאלות כמו מה סוג הרכב שברשותכם, היכן הוא נמצא ונוספים ובסיום נוכל ליידע אתכם מה תהיה התמורה עבורו. מרגע שסיכמנו והסכמנו על הפרטים כל שנותר הוא לבצע את המכירה ומכאן אנחנו נדאג לטפל ברכב, לפרק אותו, להפריד את החלקים השונים ולדאוג שכל חלק יגיע ליעדו.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן