פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

הכול על פירוק רכבים

תוכן עניינים
פירוק רכבים

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

תאונת דרכים, עלויות גבוהות של טיפולי מוסך ורכב מזהם הן חלק מהסיבות להתחיל לברר על מכירת הרכב לצורך פירוק. בתהליך פירוק רכבים אנחנו לוקחים על עצמנו את האחריות לשנע את הרכב ממקומו, להעבירו למגרש ולהתחיל להפריד את חלקיו כך שיהיו שימושיים ככל האפשר.

כיוון שרוב האנשים מוכרים במהלך חייהם רכב אחד לפירוק, בדרך כלל עולות בתהליך שאלות רבות וגם חששות. התפקיד שלנו הוא לבצע את כל הפעולות הנדרשות בראש שקט, מינימום בירוקרטיה ובתשלום הוגן לבעל הרכב הנוכחי.

מתי מוכרים רכב לפירוק?

ישנן סיבות שונות למכור את הרכב לפירוק כאשר אחת הברורות היא כשהרכב עבר תאונת דרכים ואי אפשר להשתמש בו יותר. במקרים אלה הרכב יכול להיות בצד הדרך ויש צורך לפנות אותו במהירות כדי למנוע הפרעה לתנועה.

בנוסף לתאונה יכול להיות שהרכב כבר לא מתפקד כראוי, שהוא נמצא במוסך לעתים קרובות ועולה לבעליו כסף רב. רכב שכזה לא יכול להימכר כיוון שאיש לא ירצה בו אלא אם מדובר במי שמומחה בתחום פירוק רכבים. בתהליך הפירוק אנחנו יודעים להוציא את המקסימום מהרכב, להעביר כל חלק למקום האידאלי ולכן לוקחים על עצמנו עלויות השינוע ומשלמים על הרכב במזומן.

פירוק רכבים מתבצע בצורה מסודרת

אחד הדברים שיכולים להרגיע הוא שכל המכירה מתבצעת בצורה מסודרת. ראשית אנחנו דואגים להעריך את העלות ומשלמים על הרכב במזומן. אנחנו גם דואגים לגרר אם יש צורך בכך ומעבירים את הרכב למקום שמותר להניח אותו (לא בצד הדרך כמובן).

מהצד השני יש תהליך בירוקרטי שאינו מסובך אך חייב להתבצע של הורדת הרכב מהכביש במשרד הרישוי. יש למלא טופס באתר או במשרד, להגיע לסניף עם תעודת זהות ורישיון הרכב ולהודיע על הורדתו מהכביש. במקרה ששולמה אגרה על השנה הנוכחית, יינתן החזר יחסי לבעל הרכב כיוון שזה אינו נוסע יותר. מרגע שהסתיים תהליך ההורדה אין לנהוג ברכב.

כמה כסף אפשר לקבל עבור הרכב הישן?

רכב אשר אינו מתאים למכירה בשלמותו יכול עדיין להיות שווה ערך. בתהליך פירוק רכבים כל הצדדים מרוויחים: בעלי הרכבים נהנים מתשלום (במזומן), מפרקי הרכב דואגים למכור את החלקים בשווי גדול יותר מהרכב בשלמותו והסביבה נהנית ממחזור מקסימלי.

שווי הרכב ישתנה כמובן בין אחד לאחר כאשר ככל שהרכב כבד יותר כך סביר שהוא יהיה בעל ערך גבוה יותר. רכבים של חברות מסוימות יהיו שווים יותר מאחרים וככל שהרכב ישן יותר כך מחירו צפוי להיות נמוך יותר. שני מרכיבים נוספים משמעותיים הם התזמון כאשר ישנם זמנים בהם מתכת שווה יותר וחברת הפירוק כשישנן כשכאן חשוב לנו לתת מחיר הוגן ותחרותי לשוק.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן