פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קניית רכבים לפירוק

תוכן עניינים
קניית רכבים לפירוק

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מי שמעונין להיפטר מהגרוטאה שעומדת אל מול חלון ביתו יכול לפנות לסוחר רכבים שקונה רכבים לפירוק. סוחרים אלה מחזיקים רישיון מיוחד מהמדינה לעסוק בקניית רכבים לפירוק ולמכור את חלקיהם למוסכים שזקוקים לחלקי חילוף ולמפעלי מחזור שממחזרים ברזל. קניית רכבים לפירוק הנה מקצוע לכל דבר והעוסקים במלאכה צריכים ידע מסוים במכונאות רכב, הכרה של תקנות המדינה בנושא הן של משרד התחבורה והן של המשרד לאיכות הסביבה ומגרש ייעודי בו מתבצע פירוק הרכבים באופן מבוקר ובטוח.

נדבך חשוב בשמירה על איכות הסביבה

אנחנו חיים בעידן בו השמירה על איכות הסביבה היא קריטית, ההתחממות הגלובאלית, החור באוזון וזיהום האוויר מחמירים ועל האנושות לעשות ככל שביכולתה על מנת לשמור ולשמר את כדור הארץ. אחד הנדבכים החשובים בשמירה על איכות האוויר והסביבה הוא תהליך המחזור. תהליך זה כולל מחזור פלסטיק וגם מחזור של מתכת וברזל. כשרכב מגיע לפירוק כל שאריות המתכת והברזל שלו יגיעו למפעלי מחזור שייצרו ממנו מוצרים חדשים ולא מזהמים.

אלו רכבים ניתן למכור לפירוק

מספר מצבים בהם רכב נמצא יביאו למכירתו לסוחר שעוסק בקניית רכבים לפרוק ואלה הם –

  • רכב שעבר תאונה קשה ונחשב לבלתי ניתן לתיקון והחזרה לכביש.
  • רכבים מאוד ישנים שאינם תקינים ועלות התיקון שלהם אינה משתלמת.
  • רכבים שנמצאים במצב שמכונה "גרוטאה" ונזנחו בשדות ובצידי דרכים.
  • רכבים ישנים שבעליהם לא מעוניין לתקנם ולחלקי החילוף שלהם ביקוש גבוה במיוחד.

מדוע כדאי למכור רכב לפירוק

למכירת רכב לפירוק מספר יתרונות ברורים והם מתחילים בסעיף התגמול, כל סוחר שקונה רכבים לפירוק ישלם לכם עבור הרכב וזה עדיף על הניסיון היקר לתקנו או הסיכון בקבלת קנס על חניה ללא הזזת רכב במשך זמן ארוך.

כמו כן, מדובר בתרומה חשובה לאדם והסביבה כאשר מורידים רכב ישן מאוד מהכביש, רכב כזה מזהם הרבה יותר ומסכן את הנהג מכיוון שאינו בטיחותי כפי שהיה. חלקי החילוף התקינים ימכרו ויותקנו ברכבים חדשים יותר ושאריות הפח והברזל ימוחזרו. בנוסף, יש להדגיש שוב שרכב ישן שיורד מהכביש עשוי לתרום בהפחתת מספר תאונות הדרכים.

קניית רכבים לפירוק – כולם מרוויחים

העובדה שניתן למכור רכב ישן ושאינו תקין לסוחר רכבים היא מצב שבו כל הנוגעים בדבר רק מרוויחים. סוחר הרכב נהנה ממכירת חלקי החילוף למוסכים ושאריות המתכת והברזל למחזור, המוכר נהנה מסכום כסף שיקבל מסוחר הרכב עבור רכבו הישן שאין לו שוק יד שניה במצבו, והסביבה תהנה מפחות זיהום אוויר.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן