פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

הורדת רכב מהכביש לפירוק

תוכן עניינים
הורדת רכב מהכביש לפירוק

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

הורדת רכב מהכביש לפירוק זהו תהליך נפוץ שמיועד לרכבים ישנים, מזהמים או כאלו שלא נמצאים בשימוש. יכולות להיות לא מעט סיבות להוריד את הרכב מהכביש, בסופו של דבר ההחלטה תלויה בכם. אבל, אם אתם רוצים לבדוק את מידת הכדאיות של התהליך, יש כמה סיבות להוריד את הרכב מהכביש לפירוק, ואלו הן:

כשהתיקונים עולים לכם יותר מהרכב

אם המכונית שלכם זקוקה לתיקונים חוזרים ונשנים ואתם מוצאים את עצמכם מוציאים עליה סכומי עתק שערכם גבוה מערכה של המכונית, הורדת המכונית מהכביש זו אופציה שכדאי לכם לשקול, מכיוון שהיא עשויה להניב לכם רווח מסוים ולחסוך מכם את הביקורים במוסך.

כאשר הרכב מוגדר כטוטאל לוסט

אם הרכב שלכם עבור תאונה והוגדר כ"טוטאל לוסט" סביר להניח שלא תוכלו לתקן אותו או שהתיקונים יעלו יותר מערכו. ברוב המקרים חברה שקונה רכבים לפירוק תקנה מכם גם רכב שנמצא במצב כזה, וכדאי לכם לבדוק איזו הצעת מחיר תקבלו עבורו.

כאשר רוצים להיפטר מהרכב בקלות

מכירת רכב עשויה להוות מטרד: עליכם לדאוג לטיפול ברכב, לפרסם מודעות, להיות זמינים, לערוך נסיעות מבחן ולהתמקח עם קונים. כל אלו יגבו מכם זמן ואנרגיה. לעומת זאת מכירת רכב לפירוק זהו תהליך פשוט וקל, מה גם שניתן להגיע עד אליכם ולאסוף את הרכב.

הרכב שלכם לא שווה מספיק

לעיתים הרכב לא יהיה שווה את המאמץ של המכירה. אם הרכב שלכם ישן, מלא בבלאי או דורש תיקונים רבים ונרחבים, יכול להיות שהורדת הרכב מהכביש לפירוק תעזור לכם לנצל טוב יותר את הזמן שלכם.

הרכב לא חסכוני בדלק

מכוניות לא חסכוניות בדלק יכולות להתגלות כיקרות ביותר לאורך זמן, במיוחד כאשר מחירי הדלק נמצאים בשיא של כל הזמנים. כאשר הרכב יקר מדי לאחזקה, וכאשר ישנם רכבים יעילים הרבה יותר בסביבה, אתם עשויים להתקשות למכור את הרכב זולל הדלק שלכם, ואז פירוק יהיה חלופה יעילה.

מה כולל התהליך של הורדת הרכב מהכביש?

אם הבנתם שהורדת הרכב מהכביש ומכירתו לפירוק זהו הרעיון הטוב ביותר, תשמחו לגלות שהתהליך אינו מורכב. כל שעליכם לעשות הוא להגיע למשרד הרישוי הקרוב עם תעודה מזהה ולבטל את הרישיון של הרכב כדי להוריד אותו מהכביש. משרד הרישוי יחזיר לכם את תשלום האגרה בעבור הרישיון באופן יחסי.

כמובן שאנו כאן כדי ללוות אתכם לכל אורך התהליך ולהציע לכם מחיר תחרותי עבור הרכב! מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לקבל פרטים נוספים.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן