פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים בכל מצב

תוכן עניינים
קונה רכבים בכל מצב

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

אם יש לכם רכב שאתם רוצים למכור אבל אין לו ״שוק״, הגעתם למקום הנכון. יכול להיות שאי אפשר להשתמש יותר ברכב בשל תאונת דרכים ויכול להיות שמדובר ברכב ישן שדורש יותר מדי טיפולים. קונה רכבים בכל מצב מתמחה בדיוק בכך ויציע לכם מזומן בתמורה.

אתם ככל הנראה לא יכולים להשתמש ברכב או לא יכולים להשתמש בו בלי השקעה גדולה. יכול להיות שכרגע הרכב שלכם נמצא בחצר הבית או חמור מכך, בצד הכביש (במקרה של תאונה או רכב תקול) ואין ספק שעכשיו זה הזמן למצוא פתרון מהיר, מקצועי ומשתלם.

קונה רכבים בכל מצב יעריך מראש את שווי הרכב

רכבים אשר לא יכולים לעלות יותר על הכביש או שדורשים טיפולים אינסופיים לא שווים הרבה כסף אך יש להם שווי. כדי לדעת מה השווי של הרכב שלכם יש ליצור קשר, לתת לנו מידע על המצב, המיקום, השנה והיצרן של הרכב ואנחנו נוכל להעריך מה המחיר שניתן בתמורה. יש לציין כי אם לא ניתן לעלות את הרכב על הכביש אנחנו גם נדאג לגרר על כל המשתמע מכך.

ברגע שהחלטתם למכור את הרכב הלא שימושי שלכם אנחנו נדאג לשלם את התמורה במזומן, נבצע את ההעברה למגרש פירוק בצורה מסודרת ושם הרכב יקבל את הטיפול הטוב ביותר. אם אתם מרגישים קשורים לרכב, בוודאי תשמחו לדעת כי חלקים מסוימים ימשיכו להיות שימושיים ברכבים אחרים וחלקים מסוימים יעברו למחזור בצורה מסודרת. המטרה שלנו היא לדאוג לכם, לרכב ולסביבה.

קונה רכבים במזומן גם ללא טסט

מכירת רכב לצורך פירוק היא הפעולה הטובה ביותר כשכל הצדדים עומדים להרוויח מכך. מבחינתכם, התהליך מהיר ופשוט ואתם תקבלו מזומן בהתאם לשווי שקבענו מראש. אנחנו ניקח את הרכב כך שלא תצטרכו לדאוג לו והוא לא יעמוד במקום שעשוי להוביל לקנסות. מגרש הפירוק ידאג להעביר את החלקים השימושיים לשימוש חוזר והסביבה תרוויח מכך.

אם הרכב שלכם לא עבר ולא יכול לעבור טסט, אין סיבה לדאגה. נדאג להעביר את הרכב עם גרר למקום המיועד. אם הרכב שלכם כן עבר טסט ושילמתם את האגרה השנתית ונותרו לה מספר חודשים, דעו שלאחר שתבצעו הורדה מסודרת מול משרד הרישוי (הליך פשוט), תקבלו החזר כספי יחסי על אותם חודשים. נציין כי עליכם לבצע שתי פעולות: ליצור איתנו קשר (התקשרו או השאירו פרטים באתר) ולהוריד את הרכב מהכביש מול משרד הרישוי. לכל השאר – אנחנו נדאג.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן