פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

רכבים לפירוק יד שניה

תוכן עניינים
רכבים לפירוק יד שניה

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

רכבים לפירוק יד שניה יכולים להיות רכבים משומשים במצב גרוע מאד. הם יכולים להיות לאחר תאונת דרכים, בעלי בעיות שקשה לתקן ובעיקר כאלה שאין להם ״שוק״ כיד שניה. הרכבים יכולים להיות מסוגים שונים, במצבים שונים, ממודלים וחברות שונות. כך או כך, ברגע שיש לכם רכב שאין לכם שימוש בו ושאתם לא יודעים מה לעשות איתו, זה הזמן ליצור איתנו קשר.

מה זה אומר – רכבים לפירוק יד שניה?

פירוק רכבים הוא הליך מסודר שבמסגרתו מעבירים את הרכב למגרש פירוק בו יקבע כיצד לטפל בו. בשלב הראשון יש ליצור קשר, לספר לנו מעט על הרכב שברשותכם, סוג ושנת הייצור ופרטים נוספים שיעזרו לנו להבין מה השווי שלו. זה גם הזמן לשאול אותנו שאלות ולוודא שניתן לכם את המחיר ההוגן ביותר ונטפל בכל נושא ההעברת הרכב.

המטרה שלכם היא להיפרד מהרכב ולהרוויח עליו כסף ככל האפשר. המטרה שלנו היא להוציא את המקסימום מהרכב (וגם להרוויח כמובן). לכן נרצה לקבל פרטים על הרכב לפני שניתן הצעת מחיר. ברגע שנגיע לקחת את הרכב נשלם את התמורה עליו במזומן. כדאי לדעת כי יהיה עליכם להוריד את הרכב מהכביש ולבצע את הפעולה מול משרד הרישוי. בסיום הפעולה תוכלו לקבל החזר יחסי בעבור האגרה שכבר שילמתם.

סוגי הרכבים המתאימים לפירוק

כמעט כל כלי רכב יכול להימכר לצורך פירוק. הרעיון הכללי הוא העברת הרכב למגרש הפירוק כששם בוחנים באילו חלקים ניתן להשתמש שוב (ברכב אחר כמובן), אילו חלקים מתאימים למחזור ואלו לא יכולים להיות בשימוש בשום צורה.

רכבים אשר יכולים לעבור את הליך הפירוק יכולים להיות מכוניות, משאיות, כלי רכב מיוחדים ונוספים. אם יש לכם רכב שאי אפשר לנסוע עליו יותר או שדורש תיקונים חוזרים בלי סוף, אתם לא צריכים להתלבט יותר מה לעשות. צרו קשר, ענו לנו על מספר שאלות בנוגע למצב הרכב ואנחנו נעריך את שווי הרכב ונסביר מהו הליך המכירה.

למכור את הרכב לפירוק ולקבל את התמורה ההוגנת

קשה להגיד על הכתב כמה שווה הרכב שלכם. היצרן, שנת הייצור, מצב הרכב ואפילו המיקום הנוכחי שלו יכולים להשפיע על התמורה שנציע עבורו. יש לזכור כי הרכב לא עומד לשמש לנסיעה ולכן השווי שלו יהיה נמוך באופן כללי אך התמורה תהיה גבוהה יותר מאשר לשים אותו בצד ולא להשתמש בו.

בתהליך המכירה תקבלו תשלום במזומן בעבור הרכב ותוכלו להיפרד ממנו בזמן קצר. אם יש לכם רכב לא שימושי, רכב שדורש תיקונים רבים או רכב שעבר תאונה קשה, צרו קשר כדי שנענה על שאלותיכם, ניתן הצעת מחיר ונטפל ברכב עבורכם.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן