פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קניית רכבים לפירוק

תוכן עניינים
קניית רכבים לפירוק

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מה זה אומר ״קניית רכבים לפירוק״?

אם יש לכם רכב ישן אשר אינו מתאים יותר לנסיעה על הכביש יכול להיות שהוא עומד בצד עד שתחליטו מה לעשות איתו. אם הרכב צובר אבק בסביבת, זה הזמן לבחון את נושא הפירוק כאשר קניית רכבים לפירוק מתבצעת בתהליך מסודר ואתם תוכלו לקבל את התמורה במזומן.

רכבים המתאימים לפירוק לא חייבים להיות ישנים ואפילו לא רק מכוניות. משאיות, אופנועים, מכוניות שעברו תאונת דרכים וכאלו שדורשים תיקונים רבים ויקרים, יכולים לעבור לפירוק ולהיות שווים יותר מאשר סתם להיות מונחים בצד. המכירה תפנה את המקום שהרכב נמצא בו, תוריד מכם כאב ראש בכל הנוגע לחיפוש קונה ותהליך מכירה ארוך ואתם תקבלו מזומן בתמורה.

פירוק הפך לתהליך נפוץ כשהוא נחשב לאחד הידידותיים לסביבה. כאשר הרכב לא מתפקד יותר ואין זה משנה מאיזו סיבה, הוא יכול להוות כאב ראש ובוודאי שאי אפשר למכור אותו לצורך נהיגה. קונה רכבים לפירוק מתעסק בדיוק בתחום הזה. הוא יודע להעריך את שווי הרכב, דואג להעביר אותו למרכז פירוק ושם הוא יקבל יחס מקצועי.

בתהליך הפירוק בוחנים מה ניתן לעשות עם כל אחד מחלקי הרכב. ככל שאפשר יוציאו מהרכב חלקים שיכולים להיות שימושיים כיד שנייה ברכבים אחרים. אנשים מופתעים לגלות כי יש שוק שלם של חלקים מיד שנייה כשלפעמים אפילו למושבים יש ערך.

לאחר שהוציאו מהרכב את כל החלקים השימושיים זה הזמן לבחון אילו חלקים ניתנים למחזור. זוהי הדרך הידידותית ביותר לטפל ברכב מבחינת הסביבה. ישנם חלקים רבים ברכב שיכולים להפוך בסופו של דבר למוצר חדש לחלוטין וזאת בתהליך מחזור מתאים. שאר החלקים, שאי אפשר להשתמש בהם בשום דרך, יעברו גריסה והטמנה בטוחה.

תהליך מכירת הרכב לפירוק בקצרה

קניית רכבים לפירוק נעשית על ידי מומחים בתחום אשר יודעים להעריך בדיוק את השווי של כל רכב, שיכולים לפנות אותו למגרש הפירוק ושמשלמים במזומן בעבור הרכב. כבעלי רכבים עליכם לדעת כי התהליך פשוט וכל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר כדי שנחזור אליכם ולקבלת הצעת מחיר לרכב שלכם.

לאחר שסיכמנו את כל פרטי המכירה נגיע לקחת את הרכב, נשלם את התמורה במזומן ונעביר את הרכב למקום המיועד. אם הרכב לא יכול לעלות יותר על הכביש נדאג לגרר שיעביר אותו ליעדו החדש. התפקיד שלכם יהיה ליצור קשר ולהוריד את הרכב מהכביש בצורה מסודרת (ובתהליך פשוט) במשרד הרישוי.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן