פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים נוסעים

תוכן עניינים
קונה רכבים נוסעים

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים נוסעים הופך את החיים שלכם לקלים. אם יש לכם רכב ישן, שמבלה יותר מדי זמן במוסך או רכב תקול ואתם מתקשים (ואולי בכלל לא יכולים) למכור אותו כיד שנייה, תוכלו למכור אותו לפירוק. בתהליך הפירוק כל חלק מקבל את הטיפול הטוב ביותר כשנקודת ההנחה היא שערך החלקים עולה על שווי הרכב כולו, גם אם הוא עוד יכול לנסוע.

רכב תקין אשר נוסע בצורה טובה ואינו דורש תיקונים רבים במוסך יכול להימכר ביד שנייה ולעתים בקלות רבה. אך אם הוא אינו במצב טוב יהיה קשה למכור אותו גם אם עדיין ניתן לנהוג בו והדרך הטובה ביותר לקבל עליו את המחיר הראוי היא ליצור קשר ולגלות כמה הרכב שווה כשהוא הולך לפירוק.

קונה רכבים נוסעים מול קונה רכבים לפירוק

כל מכונית שעולה על הכביש משפיעה על איכות הסביבה. הייצור דורש אנרגיה, הנסיעה על הכביש כוללת גם פליטת גזים וכשמחליפים את הרכב ואין יותר מה לעשות עם הישן, הוא עלול להפוך לפסולת. כמובן, בפירוק מסודר הפסולת הופכת למינימלית כשכל חלק מגיע ליעדו בצורה המיטבית.

לרוב, קונה רכבים נוסעים יהיה פשוט מגרש מכוניות והוא ידאג למכור את הרכב ולשמור על רווח עבורו (ובצדק). כיוון שהרכב נוסע לרוב תגיעו איתו למגרש שם הוא ייבדק ותינתן לכם הצעת מחיר שאם תסכימו לה תוכלו למכור אותו במקום. לעומת זאת קונה רכבים לפירוק יוכל לעזור לכם במידה והרכב שלכם אינו תקין, אם יש לכם רכב פרטי שאתם לא יכולים למכור או שהשווי שלו נמוך במיוחד ואם לא ניתן לנהוג עליו הוא גם ידאג לפנות אותו.

הליך פירוק רכבים

הליך פירוק רכבים נותן מענה לסוגים שונים של רכבים: משאיות, רכבים מסחריים, רכבים נוסעים ואפילו אופנועים וקטנועים. על מנת לבצע את הפירוק יש ליצור איתנו קשר, לתת פרטים בנוגע לרכב, למצבו ולמיקום שלו. אנחנו נוכל כבר בשיחת הטלפון לתת הצעת מחיר וזאת לאחר שנשאל את השאלות שחשובות מבחינתנו. אם הרכב לא נוסע אנחנו נעביר אותו למגרש הפירוק באמצעות גרר.

במגרש הפירוק מבצעים הפרדה בין החלקים שניתנים לשימוש חוזר, חלקים שאפשר למחזר וחלקים שאין כל ברירה אלא לטפל בהם כפסולת. גם ברכבים שנראים לא תקינים ישנם בדרך כלל חלקים בעלי ערך ולכן אנחנו מוכנים את התמורה הראויה בעבור כל רכב. אם הרכב רשום כנוסע על הכביש יש להורידו בצורה מסודרת מול רשות הרישוי.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן