פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה טנדרים לפירוק

תוכן עניינים
איסוזו די מקס

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

הגיע הזמן להיפרד מהטנדר ששימש אותך תקופה? הטנדר כבר לא נוסע כמו בעבר, ״עושה בעיות״ ועולה לך יותר מכפי שהוא מביא תועלת? זה הזמן לחפש אחר קונה טנדרים לפירוק. הקונה ידאג לשלם את התמורה הראויה במזומן, אם צריך הוא ידאג לפנות את הרכב באמצעות גרר ולאחר מכן יוודא שהטיפול בטנדר נעשה בצורה המיטבית.

מכירה לצורך פירוק נותנת לבעלים הזדמנות לקבל מזומן, להימנע מטרדות בכל הנוגע למציאת קונה ומעניקה שקט נפשי גם לאלו אשר קשורים לרכב שנסעו בו שנים. ההליך נחשב לפשוט ודורש מינימום פעולות כשבעל הרכב צריך רק ליצור קשר עם הקונה ולדאוג להורדה של הרכב מול משרד הרישוי.

טיפים לאלו שמחפשים קונה טנדרים לפירוק

לאחר ההחלטה למכור את הטנדר הישן כל שנותר הוא לעשות את זה בצורה הנכונה וזאת כדי לקבל את התמורה הראויה. הטיפים הבאים יעזרו לכם בכך:

  • צרו קשר בהקדם

ככל שתחכו יותר זמן עם המכירה כך הרכב שלכם יתיישן, יפריע לכם ולסביבה וכך תרגישו שבזבזתם כסף (וזמן). צרו קשר, העבירו פרטים מדויקים של הטנדר לרבות: שם היצרן, שנת הייצור, מיקום הרכב ומצבו. ככל שנדע יותר על מצב הרכב כך נוכל למסור הערכת מחיר מדויקת.

  • היו כנים לגבי מצב הרכב

קונה טנדרים לפירוק פונה לבעלי רכבים ישנים, תקולים ושעברו תאונה. לכן אין כל סיבה שלא תעבירו את המידע המדויק ביותר. על רישיון הרכב יש את כל הפרטים הנחוצים מבחינת היצרן ואתם יודעים האם הרכב פשוט ישן, דורש תיקונים רבים והאם אפשר להעבירו למרכז פירוק בנהיגה או שיש צורך בגרר.

  • פנו את הפריטים שברכב

לאחר שהקונה ישלם בעבור הטנדר הוא ייקח אותו למרכז הפירוק. שם יבחנו כל החלקים, אלו שטובים לשימוש חוזר יוצאו ממנו לצורך מכירה ואלו שמתאימים למחזור יעברו הליך מסודר וידידותי לסביבה ככל האפשר. הקפידו להוציא חפצים אישיים כך שלא תצטערו על דברים שנשארו מאחור.

  • הקפידו על תשלום במזומן

כאשר אתם יוצרים קשר עם קונה שמעוניין לבצע פירוק לרכב חשוב למצוא את האדם האמין ביותר. נהוג לשלם בהליך זה במזומן וכל מי שינסה לדחות תשלום או להחיל עליכם תשלומים שונים עלול להזיק לכם ולעסקה. בקשו לדעת מראש כיצד מתבצע התשלום ומי אחראי על פינוי הרכב.

  • בצעו הורדה מסודרת מהכביש

שימו לב, זוהי האחריות שלכם לבצע הורדה מסודרת של הרכב מהכביש. מדובר בהליך פשוט למדי שנעשה מול משרד התחבורה כשבסיומו יכול להיות שתקבלו החזר בעבור האגרה השנתית ששילמתם. לאחר הורדת הרכב, אין להעלות אותו יותר על הכביש.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן