פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

הורדת רכב מהכביש – המדריך המקוצר

תוכן עניינים
הורדת רכב מהכביש – המדריך המקוצר

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

הורדת רכב מהכביש מתבצעת כאשר אין יותר כוונה או יכולת לנהוג ברכב ולכן אין סיבה להמשיך לשלם אגרה בעבורו. את הרכב ניתן למכור לקונה רכבים במזומן אשר יעביר אותו למגרש פירוק, אך את הורדת הרכב רק בעליו או מיופה כוח יוכל לבצע.

הורדת רכב מהכביש במשרד התחבורה

הורדת הרכב מתבצעת מול משרד התחבורה ומרגע שמתבצעת הפעולה אין להעלות אותו שוב על הכביש. מבחינה בירוקרטית מדובר על פעולה פשוטה יחסית כאשר יש להגיע אל משרד הרישוי עם תעודה מזוהה וטופס הורדת רכב מהכביש מלא. את הפעולה יכול לבצע רק בכל הרכב או מיופה כוח מטעמו.

לאחר שהרכב ירד מהכביש אין צורך עוד לשלם אגרה בתמורתו והחלק השנתי היחסי של האגרה שכבר שולמה יוחזר לבעליו. כדי לקבל את התמורה המתאימה יש למלא טופס בקשה להחזר האגרה. יש לציין כי התשלום ישתנה בין רכב אחד לאחר בהתאם לאגרה ששולמה במקור ובהתאם לתקופה השנתית שנותרה.

סיבות להורדת רכב מהכביש

הורדת רכב מהכביש ומכירתו לפירוק היא הדרך הטובה ביותר לטפל בו ולמנוע מפגע סביבתי. ההחלטה לבצע את ההליך יכולה להגיע ממספר סיבות:

  • אי שימוש ברכב

רכב שאינו בשימוש, מכל סיבה שהיא, יכול להימכר לפירוק ולעבור הליך של הורדה מהכביש. ברגע שהרכב נמצא בצד, בחניה או במקום אחר אשר מהווה מטרד סביבתי, הדרך הטובה ביותר היא להעבירו לאיש מקצוע אשר ידאג לפנות אותו באמצעות גרר ולטפל בו כראוי.

  • תאונה שמוציאה את הרכב משימוש

רכב אשר עבר תאונה, גם אם לפני כן הוא היה במצב טוב, עשוי שלא לעלות יותר על הכביש אבל חלקים שונים שלו יכולים לעבור לשימוש חוזר. יכול להיות שישנם פריטים מהרכב שיעברו הלאה ואחרים יעברו הליך מחזור מסודר כשכל חלק ינוצל על הצד הטוב ביותר.

  • התיישנות הרכב ותיקון יקר

רכבים ישנים אשר אינם תקינים עשויים להיות יקרים מאד לטיפול. יכול להיות שיש צורך להחליף את המנוע או מרכיבים יקרים אחרים. העלויות גבוהות והרכב עשוי ״לבלות״ יותר זמן במוסך לעומת הזמן שהוא על הכביש. במקרה זה יהיה רווחי יותר לבצע מכירה לפירוק לעומת תיקונים והמשך שימוש ברכב.

ביצוע הורדת רכב מהכביש על ידי הבעלים

רק בעל הרכב או מיופה הכוח יכול לבצע את הורדת הרכב באופן רשמי. יש להגיע אל משרד התחבורה עם תעודת זהות ועם טופס רשמי כשלאחר ההורדה אין לנהוג בו יותר. התהליך פשוט, אינו דורש זמן רב, אך בכל מקרה של שאלה, נשמח לעזור.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן