פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מכירת רכב ללא טסט

תוכן עניינים
מכירת רכב ללא טסט

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

במדינת ישראל ישנם לא מעט רכבים ישנים אשר קשה עד בלתי אפשרי להעביר אותם טסט. במקום להשקיע בתיקוני הרכב או להניח אותו בצד בחצר בצורה לא אסתטית, ניתן לגשת לתהליך מכירת רכב ללא טסט. התהליך מהיר, פשוט והתשלום במזומן ומאמר קצת זה יסביר מה עליכם לעשות אם אתם רוצים למכור את הרכב.

רכב אשר אינו מתאים לנהיגה, מכל סיבה שהיא, עדיין יכול להיות בעל ערך. ישנם חלקים ברכב שחלקם יכולים להמשיך להיות שימושיים ברכב אחר וישנם חלקים אותם ניתן למחזר באופן שכולם מרוויחים ממנו. מכאן ברור כי השארת הרכב בצד היא ממש לא הפתרון הנכון.

השלב הראשון של מכירת רכב ללא טסט

השלב הראשון בתהליך הוא קבלת ההחלטה שהגיע הזמן להיפרד מהרכב ולהעבירו ליעד חדש שמתאים למצבו. זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר מסודרת עבור הרכב. על מנת להעריך את השווי של הרכב נרצה לדעת היכן הוא נמצא, מהו מודל ושנת הרכב, האם ישנן בעיות מבניות ויהיו לנו שאלות נוספות שיאפשרו לנו לתת הצעת מחיר ולהקל עליכם בהחלטה מה לעשות עכשיו.

השלב השני במכירת הרכב

ברגע שהחלטתם שהגיע הזמן למכור את הרכב ואתם מרוצים מהצעת המחיר שקיבלתם מאיתנו כל מה שתצטרכו לעשות הוא ליצור קשר ולבקש שנגיע. מרגע זה ואילך האחריות תהיה עלינו וכיוון שהרכב לא יכול לעלות על הכביש תהיה זו האחריות שלנו להביא גרר. הרכב יועבר למרכז פירוק מאושר ושם תתקבל ההחלטה איזה חלק ניתן לשימוש חוזר, איזה למחזור ואיזה חלק לגריסה והטמנה בצורה הידידותית ביותר שניתן.

האחריות שלנו מול האחריות שלכם

האחריות שלנו היא לתת הצעת מחיר, לפנות את הרכב ולשלם לכם את התמורה במזומן. לא מדובר על כסף שתקבלו בעתיד. מכירת רכב ללא טסט היא פשוטה יחסית ורוב התהליך מתבצע על ידינו. הדבר היחיד שאתם תצטרכו לעשות הוא להעביר את בעלות הרכב דרך משרד הרישוי. לא ניתן לבצע את ההעברה בדואר כמו במכירת רכב רגיל, אך על אף שהתהליך שונה מעט, נשמח ללוות אתכם בדרך.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן