פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה
תוכן עניינים

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

אם הרכב שלכם כבר ישן, אינו נמצא בשימוש, מבקר במוסך בתדירות, או שסובל מתקלות שפשוט לא משתלם לתקן, יכול להיות שהגיע הזמן להיפרד. מכיוון שלא הרבה אנשים ימהרו לקנות רכב ישן, אחת האופציות שעומדות לרשותכם היא גריטת רכבים ישנים.

גריטת רכב ישן זו אופציה משתלמת, שבסופה גם יהיה לכם כסף מזומן בכיס. והרכב הישן שלכם, שתרם את חלקו לעולם, ימשיך לתת, אם כחלפים לרכבים אחרים, אם לתעשיית המתכות ואם לייצור מוצרים חדשים, כך שכולם מרוויחים.

גריטה לרכב ישן מה זה בדיוק?

עד לא לפני הרבה זמן מדינת ישראל קידמה תכנית שנקראת גריטת רכבים. תכנית זו היתה מיועדת להשיג כמה וכמה מטרות, החל בהפחתת זיהום האוויר ועד הורדת כלי רכב ישנים ופחות בטיחותיים מהכביש. בין לבין, מהלך זה היה אמור לעודד את הישראלים לעבור לרכבים חדשים, בטיחותיים והרבה יותר ידידותיים לסביבה.

כמובן שהתכנית לא התבססה על אידיאולוגיה לבדה, אלא גם על תמריץ כספי. אנשים שבחרו באופציה של גריטת רכב ישן ועמדו בקריטריונים זכו להכניס לכיסם 3,000 ₪. מכיוון שזו היתה תכנית אטרקטיבית היא נחלה הצלחה, והביקוש גבר על ההיצע. כיום תכנית זו אינה זמינה, אלא אם כן יש לכם רכב דיזל גדול ומזהם ואינכם מתכננים להתקין לו מסנן חלקיקים. במקרה הזה, אתם יכולים להיות זכאים לקבל מענק גריטה, אשר כרוך כמובן בפרידה מהרכב הדיזל שלכם ושליחתו לפירוק.

מה התנאים לגריטת רכב ישן:

אלו שרצו ליהנות מהתמריץ של המדינה היו צריכים לעמוד בקריטריונים הבאים:

  • עליהם להיות הבעלים של רכב נוסעים פרטי.
  • הרכב צריך לכלול את סך כל חלקיו.
  • על הרכב להיות בעל רישיון בתוקף, עם טסט וגילו צריך להיות מעל 20 שנה.
  • הרכב צריך לעבוד, כלומר להתניע בקלות ולנסוע.

כמובן שאם הרכב אינו נוסע על הכביש כי הוא מושבת, או שאין לו טסט או רישיון, למדינה לא יהיה אינטרס להשקיע 3,000 שח ולגרוט את הרכב כי הוא לא עומד ביעדים של התכנית.

גם ללא גריטה, ניתן למכור רכבים לפירוק

למרות שתכנית הגריטה כבר אינה בתוקף, עדיין במידה ויש בבעלותכם רכב ישן, לא בטיחותי, מזהם, מושבת שלא שווה לתקן, תוכלו למכור אותו לפירוק. אנו מתמחים בפירוק רכבים כבר שנים רבות, קונים את כל סוגי הרכבים ונשמח לתת לכם תמורה כספית בעבור הרכב במזומן, לגרור אותו בחינם במידה והרכב מושבת או שאין לו טסט ולהציע לכם פתרון אמיתי!

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן