פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

תהליך מכירת רכב לפירוק

תוכן עניינים
תהליך מכירת רכב לפירוק

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

ישנן סיבות רבות להחליט למכור את הרכב לפירוק, החל בעלויות אחזקה גבוהות, דרך תאונה שפגעה ברכב עד כדי כך שלא שווה לתקן אותו, ועד בלאי ותקלות שנגרמו לרכב כתוצאה מגילו. לא משנה מה הסיבה, זו אף פעם לא החלטה קלה, לעיתים בגלל הקושי להיפרד מהרכב, ולעיתים בגלל חוסר ידע והחשש מהתהליך עצמו.

אם אינכם יודעים מה כולל תהליך מכירת רכב לפירוק, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, עם כמה פרטים שחשוב לדעת.

מה הסיבות למכירת רכב לפירוק?

הסיבות למכירת רכב לפירוק יכולות להיות רבות ומגוונות. לעיתים מדובר ברכב ישן שעלויות האחזקה שלו ממש גבוהות, שהוא מבקר ללא הרף במוסך, מזהם את האוויר ונותן את ההרגשה שהנסיעה בו לא בטיחותית. במקרים אחרים מדובר ברכב שכבר יצא מכלל שימוש וחונה בחניה של הנכס או בצדי הכביש. יש מקרים שמדובר ברכב שעבר תאונה חמורה ואז עלות התיקון שלו מאוד יקרה ולא משתלמת וישנן פעמים שהבעלים פשוט רוצים להשתדרג ולוותר על העול הכרוך במכירה פרטית רגילה.

תהיה אשר תהיה הסיבה, חברת פירוק רכבים מקצועית ומנוסה יכולה ללוות אתכם לאורך כל התהליך, לספק לכם הצעת מחיר הוגנת בעבור הרכב, לגרור אותו למגרש הפירוק, לחסוך מכם המון זמן והתעסקות ולשלם לכם במזומן.

החלטנו על מכירת הרכב לפירוק, מה עושים עכשיו?

תהליך מכירת רכב לפירוק אינו מורכב כמו שאתם אולי עשויים לחשוב. השלב הראשון בדרך הוא לפנות למשרד הרישוי הקרוב עם תעודת זהות ורישיון הרכב ולמלא טופס הורדת רכב מהכביש. את הטופס ניתן למלא גם באופן מקוון, אך בכל מקרה תצטרכו להגיע פיזית למשרד הרישוי, אתם או מיופה כוח מטעמכם, להוכיח את הבעלות על הרכב ולבקש למכור אותו לטובת פירוק.

במידה ואתם מתחילים את התהליך לאחר ששילמתם אגרה בעבור הרכב, משרד התחבורה יחזיר לכם את ערכה היחסי.

לאחר שהורדתם את הרכב מהכביש תוכלו למכור את הרכב לחברה שקונה רכבים לפירוק, וכאשר התשלום יועבר אליה היא זו שתהיה אחראית על תהליך הפירוק. במהלך התהליך החלקים התקינים של הרכב נמכרים כחלפים, החלקים שניתן לתקן מתוקנים ונמכרים, ישנם רכיבים של הרכב שנעשה בהם שימוש חוזר כמו למשל מתכות שנמכרות למחזור מתכות, או שמנים. כך שכל חלקי הרכב ממוצים עד תום.

ולבסוף חשוב לדעת שיש המון חברות שמתמחות בפירוק רכבים ובחירת החברה הנכונה מאוד חשובה. עם ניסיון ומוניטין של שני עשורים, אנו נשמח ללוות אתכם לאורך תהליך מכירת רכב לפירוק, ולגרום לכם להרגיש שאתם נמצאים בידיים טובות בכל שלב ושלב. 

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן