פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות

תוכן עניינים
מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

העברת הבעלות מתבצעת בדואר ישראל והתהליך כרוך בתשלום אגרה. אם אתם הבעלים של רכב ומוכרים אותו, מומלץ שלא להעביר אותו לקונים החדשים בפועל לפני שביצעתם העברת בעלות, מכיוון שכך הרכב עדיין יהיה תחת אחריותכם ואתם אלו שתתנו את הדין על עבירות תנועה, עיקולים, תשלום קנסות ודוחות וכדומה. כמו כן זה הזמן לבדוק שאין שיעבודים או עיקולים על הרכב. לכן העברת בעלות בעת מכירת רכב היא תנאי חשוב.

אולם מה קורה כאשר מוכרים רכב לפירוק? האם גם כאן נדרשת העברת בעלות? בכל זאת, הרכב עתיד להיות מפורק.

תשובה היא לא. מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות זו פעולה שגרתית, יחד עם זאת, כדי שהרכב לא יהיה תחת אחריותכם לאחר מכירתו לפירוק, וכדי להיות שקטים כאשר אתם פונים לתהליך הזה, עליכם לנקוט בצעדים הבאים:

לבטל את רישיון הרכב

אם אתם מתכננים למכור את הרכב לפירוק השלב הראשון בתהליך הוא להוריד את הרכב מהכביש. לעולם אל תמסרו את הרכב ללא העברת בעלות ומבלי שביטלתם את רישיון הרכב. לכן קודם כל גשו למשרד הרישוי ובטלו את הרישיון. התהליך אינו אמור להיות מסובך, עליכם להגיע עם תעודת זהות ורישיון רכב שמאשר שאתם הבעלים שלו, ולמלא טופס להורדת רכב מהכביש. באותה הזדמנות מלאו טופס להחזרת אגרת הרישוי על מנת לקבל את החלק היחסי שלה.

גם אם ינסו לשכנע אתכם למכור את הרכב עם רישיון בתוקף וללא העברת בעלות, אל תתפתו לכך. יהיה התשלום אשר יהיה, לא חסרים אנשים בתחום שיכולים לנצל זאת ולהחזיר את הרכב לכביש או להשתמש בו בדרכים מפוקפקות.

בחרו היטב את החברה הנכונה לקניית רכבים לפירוק

דבר נוסף שעליכם לעשות בעת מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות הוא לפרק את לוחית הרישוי במעמד המכירה ולפני שהרכב עולה על הגרר. ובכלל, מומלץ לבחור בחברה מקצועית, אמינה ובעלת מוניטין, אשר היתה מעורבת בתהליכים רבים של מכירה וקניית רכבים לפירוק שעברו בהצלחה, התנהלו בשקיפות ובאמינות רבה. חברה מקצועית ובעלת ניסיון עשיר, יכולה גם ללוות אתכם לאורך התהליך, לעדכן אתכם בשלבים הנחוצים, לספק ייעוץ ולתת הצעת מחיר הוגנת עבור הרכב שאתם מוכרים.

אנו קונים רכבים לפירוק כבר 20 שנים, ובכל הזמן שאנו עוסקים בתחום תמיד הקפדנו על שירות איכותי, מקצועי ואמין. בנוסף אנו מחפשים להקל עליכם עם שירותים בפריסה ארצית וגרירת הרכב ללא תשלום. לפרטים נוספים דברו איתנו!

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן