פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

כמה מקבלים על רכב לפירוק

תוכן עניינים
כמה מקבלים על רכב לפירוק

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "פירוקי" החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

פירוקי - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

אם החלטתם להיפטר מהרכב הישן שלכם, סביר להניח שאתם שואלים כמה מקבלים על רכב לפירוק. זו אכן שאלה חשובה, שיכולה להתגלות כחלק בלתי נפרד מההחלטה שלכם. באופן כללי, המחירים של רכבים לפירוק נעים בין 800 ל- 4,000 ₪, עם זאת ישנם כמה וכמה גורמים שיכולים להשפיע על הסכום שאותו תקבלו בסופו של דבר.

אז כמה שווה רכב לפירוק?

כפי שציינו, המחיר של רכבים לפירוק אינו נתון קבוע וישנם גורמים שעשויים להשפיע על הסכום הסופי שתקבלו. כך למשל גודלו של הרכב והמשקל שלו, יחד עם סוג הרכב, הדגם, שנת הייצור ומצבו הנוכחי, כל אלו ועוד הם משתנים שנלקחים בחשבון כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר על הרכב שלכם. גם תנאי השוק, שמשתנים ללא הרף, יכולים להשפיע, כמו גם החברה שבחרתם למכור לה את הרכב.

  • גודל ומשקל הרכב – ככל שהרכב יהיה גדול וכבד יותר, כך הוא יהיה שווה יותר בעת המכירה. מכוניות גדולות וכבדות כוללות כמות גדולה יותר של מתכות ולכן סביר להניח שתקבלו עבורן הצעת מחיר יותר גבוהה.
  • היצרנית והדגם של הרכב – גם חברת המותג והדגם של הרכב שלכם יקבעו את ערכו. במקרים רבים, רכבים של מותגים מובילים ודגמים נבחרים שהגיעו לסוף דרכם יהיו שווים יותר גם בעת מכירתם לפירוק.
  • גיל הרכב – גורם נוסף שמשפיע הוא שנת הייצור של הרכב. ככל שהמכונית תהיה ישנה יותר כך סביר להניח שמחירה יהיה נמוך יותר, ולהיפך, ערכה של מכונית חדישה יותר יהיה גבוה יותר.
  • ערך המתכת – ערך השוק של מתכות ומחיריהן גם ישפיע על שוויה של המכונית שלכם בעת מכירתה לפירוק, מכיוון שבסופו של דבר, הרכבים נמכרים לתעשיית המחזור. לכן הערך של הנחושת, הפלדה והאלומיניום בעת המכירה תלוי בהיצע וביקוש באותה תקופה.
  • חברת הפירוק – אחד הגורמים הפחות מוכרים שמשפיע על המחיר הוא החברה שלה תבחרו למכור את הרכב שלכם. כדי לקבל את התמחור הטוב ביותר, בחרו בחברה שקונה רכבים לפירוק ומציעה מחירים הוגנים ותחרותיים.

ולבסוף,

אל תחששו לעשות את המחקר שלכם. אם אתם רוצים להבטיח שהעסקה שתעשו תהיה כמה שיותר הוגנת זכרו שידע הוא כוח ואם תעקבו אחר שווי השוק, תוכלו לקבל מושג לגבי מחירים. אל תהססו גם לפנות אלינו כדי להתייעץ ולקבל הצעת מחיר. ברוב המקרים באמצעות מתן פרטים מדויקים על הרכב, שנת הייצור שלו, המותג, מצבו וכדומה, תוכלו לקבל הצעת מחיר עדכנית ולדעת מה יהיה פחות או יותר הסכום שתקבלו.

השירותים שלנו
מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

מאמרים נוספים

אזורי שירות

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם? השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן